Stručný popis
Jedná se o čepičku ventilu, která nemusí být odstraněna kvůli kontrole tlaku v pneumatikách nebo plnění, ale přesto nabízí dokonalou ochranu. Tento uzávěr zpětného ventilu je „výhradně“ pro nákladní automobily a užitková vozidla (nikoli pro osobní automobily a Transportér!) A je absolutní nutností. Je našroubován místo původního víčka ventilu. Závit na horním konci víčka zpětného ventilu se nepoužívá pro jiné víčka ventilů nebo prodloužení ventilů, ale slouží pouze jako aretace během plnění (momentální zásuvná vsuvka viz příloha).
Technické údaje
						
							odšroubování není v případě plnění nebo tlakové zkoušky nutné
necitlivé vůči znečištění a vodě
zabraňuje ztrátě tlaku i v případě poškozené nebo znečištěné vložce ventilku
hodí se pro jakýkoliv standardní ventilek
výhody zpětného rázu: 
 čepička ventilku - masivní úspora času a nákladů při jakékoliv údržbě (potřeba času se sníží o cca 60-65 %)
 zpětný ráz - čepičku ventilku nelze ztratit, protože při plnění/tlakové zkoušce není nutné odšroubování
 hodí se pro jakýkoliv standardní ventilek
 životnost tak dlouhá, jako ventilek samotný
 zabudovaný zpětný ventil se dvěma vysokoteplotními těsněními - zabraňuje ztrátě tlaku i v případě poškozené/znečištěné vložce ventilku
 bezpečné uchycení nástrčných tvarovek díky rýhovanému povrchu
 kompletně utěsněná čelní plocha - necitlivost vůči znečištění a vodě
Nedostatky u standardních čepiček ventilku:  
 vysoká potřeba času a tím náklady (u až 18 kol na vozidlo s přívěsem to znamená: odšroubovat čepičku ventilku, zkontrolovat/doplnit tlak - našroubovat čepičku ventilku. V mrazu, u těžce přístupných ventilků nebo zadřených čepiček ventilku, jež lze odstranit pouze obtížně.
 ztráta čepiček ventilku - znečištění a koroze ve ventilku! BEZPEČNOSTNÍ RIZIKO!
							
					
| EAN | 4034138647802 | 
|---|
 
		                                 
		                                 
		                             
	                              		 
	                                 
	 
					 
					 
                 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						