Stručný popis
- Demontáž šroubovaného kolového ložiska, bez předchozí demontáže hnacího hřídele
- Demontáž šroubovaných jednotek ložisek kol (se 3 nebo 4 čepy) na přední a zadní nápravě, při demontovaném náboji kola
Pouze ve spojení s V3731 a V3732 - Lze použít přímo na vozidle
- Maximální zatížitelnost: 18 tun
- Pro např. AUDI A4 r. v. 2007 → 2016 ∙ A5 r. v. 2007 → 2017 ∙ A6 r. v. 2011 → ∙ A7 r. v. 2010 → ∙ A8 r. v. 2010 → ∙ Q5 r. v. 2008 →
Demontáž nábojů kol
- U šroubovaných, dělených ložisek kol jsou od sebe odděleny náboj kola a ložisko. Rozdílné od standardních ložisek kol je, že jednotka ložiska kola je přišroubována také u čepu nápravy. Protože náboj po vylisování – jinak než u kompaktních ložisek kol – se v kombinaci s novým ložiskem znovu použije, musejí být jednotky od sebe odděleny ve dvou pracovních krocích
Krok za krokem – Velmi jednoduchá demontáž – Dělená, šroubovaná ložiska kol
- Pro odborné oddělení náboje kola od ložiska kola se stahovák nábojů kol připevní na náboji závitovými šrouby. Následně se traverza vhodnými tlačnými patkami vede přes stahovák a podepře u čepu nápravy. Nohy musejí být u traverzy vycentrovány
- Vřeteno se vede skrz traverzu a stahovák nábojů kol a demontuje se náboj kola, takže je volné ložisko kola. Při tom zůstanou utažená šroubení ložiska kola
- Potom lze povolit šroubení mezi ložiskem kola a čepem nápravy. Tyto šrouby musí se použijí k připevnění stahováku nábojů kol
- Vhodnými tlačnými patkami a pomocí hydraulického válce se ložisko kola oddělí od čepu nápravy
Technické údaje
- Demontáž šroubovaného kolového ložiska, bez předchozí demontáže hnacího hřídele
- Demontáž šroubovaných jednotek ložisek kol (se 3 nebo 4 čepy) na přední a zadní nápravě, při demontovaném náboji kola
Pouze ve spojení s V3731 a V3732 - Lze použít přímo na vozidle
- Maximální zatížitelnost: 18 tun
- Pro např. AUDI A4 r. v. 2007 → 2016 ∙ A5 r. v. 2007 → 2017 ∙ A6 r. v. 2011 → ∙ A7 r. v. 2010 → ∙ A8 r. v. 2010 → ∙ Q5 r. v. 2008 →
Demontáž nábojů kol
- U šroubovaných, dělených ložisek kol jsou od sebe odděleny náboj kola a ložisko. Rozdílné od standardních ložisek kol je, že jednotka ložiska kola je přišroubována také u čepu nápravy. Protože náboj po vylisování – jinak než u kompaktních ložisek kol – se v kombinaci s novým ložiskem znovu použije, musejí být jednotky od sebe odděleny ve dvou pracovních krocích
Krok za krokem – Velmi jednoduchá demontáž – Dělená, šroubovaná ložiska kol
- Pro odborné oddělení náboje kola od ložiska kola se stahovák nábojů kol připevní na náboji závitovými šrouby. Následně se traverza vhodnými tlačnými patkami vede přes stahovák a podepře u čepu nápravy. Nohy musejí být u traverzy vycentrovány
- Vřeteno se vede skrz traverzu a stahovák nábojů kol a demontuje se náboj kola, takže je volné ložisko kola. Při tom zůstanou utažená šroubení ložiska kola
- Potom lze povolit šroubení mezi ložiskem kola a čepem nápravy. Tyto šrouby musí se použijí k připevnění stahováku nábojů kol
- Vhodnými tlačnými patkami a pomocí hydraulického válce se ložisko kola oddělí od čepu nápravy
| Výrobce | Vigor |
|---|---|
| Výrobce Položka č: | V5903N |
| EAN | 4047728075237 |