Stručný popis
VIGOR Radlagereinheit, geschraubt, Demontagesatz, universal V3732 ∙ Anzahl Werkzeuge: 7
Technické údaje
- §1
- VW Golf 6 Cabrio r. v. 2013 → ∙ Golf r. v. → 2012 ∙ Touran r. v. 2015 → ∙ Tiguan r. v. 2016 → ∙ Passat r. v. 2014 →
- AUDI A3 r. v. 2012 → ∙ TT r. v. 2014 → ∙ Q2 r. v. 2016 →
- ŠKODA Octavia r. v. 2012 → ∙ Superb r. v. 2015 →
- SEAT León r. v. 2012 →
- OPEL Insignia ∙ Astra r. v. 2004 → ∙ Corsa D → 2014
- CHEVROLET/GMC Malibu
- SAAB 95 r. v. 2010 →
Konstrukce ložisek kol generace 3
- Šroubovaná ložiska kol generace 3 vznikla dalším vývojem první a druhé generace. Díky optimalizacím poskytují tato ložiska kol komplexnější funkce. Údržbu a opravy je potřeba provádět pečlivě a s odborným nářadím
- Šroubovaná ložiska kol generace 3 mají dvě příruby. Jedna příruba slouží jako náboj kola, funkcí druhé je připevnit jednotku ložiska na nosiči nápravy. Ložisko kola je kompaktní a efektivně konstruovaná jednotka a nedá se dělit
- Zvláště u hliníkových těhlic může jednotka ložiska a čep nápravy silně korodovat. Bez vhodného nářadí bude těhlice při demontáži poškozena
- Rozlišují se trojnásobně a čtyřnásobně šroubovaná ložiska kol
Krok za krokem – Dělená, šroubovaná ložiska kol
- U ložisek kol generace 3 jsou nutné speciální tlačné patky, které jsou přesně přizpůsobeny tvaru ložiska. Bez správného tvaru tlačných patek není možný přenos sil, protože není k dispozici dostatečná dosedací plocha
- Před vylisováním musí být odstraněna šroubení na zadní straně mezi jednotkou ložiska kola a těhlicí
- V dalším kroku se tlačné patky centrovaně vyrovnají s traverzou. Při tom je potřeba dbát na stejné vzdálenosti tlačných patek
- Potom lze vložit hydraulický válec příp. vřeteno a prostrčit je traverzou a ložiskem. Vhodný kónický tlačný díl se ze zadní strany nasadí na válec a zajistí pojistnou maticí. Nyní lze vylisovat ložisko pomocí hydraulického čerpadla
| Výrobce | Vigor |
|---|---|
| Výrobce Položka č: | V3732 |
| EAN | 4047728037327 |