Stručný popis
VIGOR Radnaben-Abzieher V5027 ∙ Anzahl Werkzeuge: 3
Technické údaje
- §1
- OPEL Insignia r. v. 2010 →
- SAAB 9-5 r. v. 2010 →
- CITROËN C1 r. v. 2006 → Jumpy r. v. 2016 → ∙ SpaceTourer r. v. 2016 →
- PEUGEOT 108 r. v. 2015 → Expert r. v. 2016 → ∙ Traveller
- TOYOTA Aygo r. v. 2006 → ∙ ProAce (Verso)
Demontáž nábojů kol
- U šroubovaných, dělených ložisek kol jsou od sebe odděleny náboj kola a ložisko. Rozdílné od standardních ložisek kol je, že jednotka ložiska kola je přišroubována také u čepu nápravy. Protože náboj po vylisování – jinak než u kompaktních ložisek kol – se v kombinaci s novým ložiskem znovu použije, musejí být jednotky od sebe odděleny ve dvou pracovních krocích
Krok za krokem – Velmi jednoduchá demontáž – Dělená, šroubovaná ložiska kol
- Pro odborné oddělení náboje kola od ložiska kola se stahovák nábojů kol připevní na náboji závitovými šrouby. Následně se traverza vhodnými tlačnými patkami vede přes stahovák a podepře u čepu nápravy. Nohy musejí být u traverzy vycentrovány
- Vřeteno se vede skrz traverzu a stahovák nábojů kol a demontuje se náboj kola, takže je volné ložisko kola. Při tom zůstanou utažená šroubení ložiska kola
- Potom lze povolit šroubení mezi ložiskem kola a čepem nápravy. Tyto šrouby musí se použijí k připevnění stahováku nábojů kol
- Vhodnými tlačnými patkami a pomocí hydraulického válce se ložisko kola oddělí od čepu nápravy
| Výrobce | Vigor |
|---|---|
| Výrobce Položka č: | V5027 |
| EAN | 4047728050272 |